DIËTIST – COACH

Gun jezelf die reep 🍫 EN meer zelfvertrouwen!

  • HOME
  • OVER JANE
  • COACHING
  • PROGAMMA
  • GRATIS
  • BLOG
    • RECEPTEN
  • CONTACT
Menu
  • HOME
  • OVER JANE
  • COACHING
  • PROGAMMA
  • GRATIS
  • BLOG
    • RECEPTEN
  • CONTACT
Instagram Facebook
  • Home
  • Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden The Attractive Habbite

Lees de algemene voorwaarden goed door voordat voordat je een offerte aanvraagt of een overeenkomst aangaat met The Attractive Habbit. Door een offerte aan te vragen of akkoord te gaan met een overeenkomst, verklaar je akkoord de algemene voorwaarden te hebben gezien, te aanvaren en als bindend te beschouwen op jou en de overeenkomst met The Attractive Habbit. 

The Attractive Habbit, ingeschreven bij de K.v.K te Arnhem onder nummer 81916647. The Attractive Habbit is een organisatie die coaching, training, begeleidingstrajecten, workshops, webinars aanbied in diverse vormen gericht op voeding, ontspanning, bewegen en mindset. 

 

Artikel 1       Definities

  1. 1. De algemene voorwaarden wordt met AV aangeduid. Maar ook het privacy beleid en de disclaimer vallen hier onder. 
  2. 2. The Attractive Habbit gevestigd in Arnhem, K.v. nummer 81916647, wordt in deze algemene voorwaarden aangeduid als dienstverlener. 
  3. 3. De wederpartij van deze algemene voorwaarden wordt aangeduid als klant. 
  4. 4. Al het aanbod, trajecten, producten en diensten van The Attractive Habbit worden aangeduid met diensten.
  5. 5. Het aangaan van een traject wordt geduid met een overeenkomst.
  6. 6. Met de overeenkomst wordt bedoeld de overeenkomst van de opdracht op grond waarvan dienstverlener zich tegen betaling en kosten jegens de klant werkzaamheden voor de klant verricht en waarbij de algemene voorwaarden van toepassing zijn. 
  7. 7. Met digitale producten wordt bedoeld de gegevens die in digitale vorm geproduceerd en geleverd worden. 
  8. 8. In de AV kan ‘hij’ vorm worden gebruikt. Waar ‘hij’ staat an ook ‘zij’ gelezen worden en waar ‘hem’ staat kan ‘haar’ gelezen worden.

Artikel 2           Toepasselijkheid algemene voorwaarden

1. Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten die met de dienstverlener worden aangedaan. 

2. De voorwaarden zijn eveneens van toepassing op handelingen van de door de dienstverlener in het kader van de opdracht ingeschakelde derden.

3. Van toepassing is steeds de laatst toegezonden versie van deze algemene voorwaarden.

4. Indien één of meerdere bepalingen in deze algemene voorwaarden op enig moment geheel of gedeeltelijk nietig zijn of vernietigd mochten worden, dan blijft het overige in deze algemene voorwaarden bepaalde volledig van toepassing.

5. Indien zich een situatie voordoet die niet wordt gedekt door deze algemene voorwaarden of een deel van de algemene voorwaarden nietig zou zijn of vernietigd wordt, zal de situatie worden bekeken vanuit de geest van deze voorwaarden en blijven de algemene voorwaarden zo veel mogelijk in stand. Het betreffende beding wordt dan vervangen door een beding dat zo veel mogelijk de strekking van het oorspronkelijke beding benaderd.

6. De dienstverlener behoudt het recht om deze AV je individuele rechten te vernieuwen of te wijzigen zonder daarvoor je toestemming nodig is of je hierover dient te worden ingelicht. 

7. De dienstverlener sluit de werking van artikel 404, 407 lid 2 en artikel 409 van boek 7 van het Burgerlijk Wetboek uit. 

 

Artikel 3         Aanmelding

De klant kan via de website een verzoek tot aanmelding doen.  Vervolgens vindt er door de de dienstverlener telefonisch contact met klant plaats. Naar aanleiding van dit telefonisch contact, zal klant worden uitgenodigd voor een kosteloze kennismaking in de vorm van een gesprek of een of een ander nader door The Attractive Habbit aangeduide methode. Wanneer de klant telefonisch niet bereikbaar is, zal er zo nodig per e-mail contact worden opgenomen om telefonisch tot een afspraak over de (kosteloze) kennismaking te komen. Na een kosteloze kennismaking kan een intakegesprek plaatsvinden die niet kosteloos is.

 

Artikel 4         Inschrijving

1. Inschrijving van een klant voor een dienst van The Attractive Habbit, bijvoorbeeld een (behandel)trajecten of coaching, vindt plaats middels het kopen van het een dienst op de website of door het volledig in vullen van een inschrijfformulier.

2. De klant is verantwoordelijk voor opgave van de juiste persoonlijke gegevens en dient bij een wijziging van de inschrijf- en/of adresgegevens deze onverwijld door te geven aan The Attractive Habbit. Eventueel ontstane kosten bij het nalaten van deze plicht komen voor rekening van de klant.

3. De persoonlijke gegevens van de klant worden als strikt vertrouwelijk behandeld en worden uitsluitend voor administratieve doeleinden gebruikt en kunnen alleen na overleg voor commerciële doeleinden aan derden ter beschikking worden gesteld. De dienstverlener behoudt zich het recht voor om de gegevens te gebruiken voor promotiedoeleinden echter alleen na voorafgaande, schriftelijke toestemming van de cliënt;

4. The Attractive Habbit raadt klanten nadrukkelijk aan om voorafgaand aan de inschrijving een huisarts of een ander behandelend arts te raadplegen. Blessures en/of andere beperkingen dienen voorafgaand aan de inschrijving aan de dienstverlener te worden gemeld. Bij afnamen van een product verklaart de klant in staat te zijn om deel te nemen aan eventueel door dienstverlener georganiseerde bewegingsactiviteiten. Deelname aan bewegingsactiviteiten is altijd voor eigen rekening en risico van klant.

 

Artikel 5        Conditie van de klant

De klant garandeert en verklaard bij afname of inschrijving van een dienst van The Attractive Habbit dat hij in goede lichamelijke en geestelijke conditie verkeert. Klant verklaart verder dat hij volledig op de hoogte is van zijn medische status en dat de desbetreffende dienst van The Attractive Habbit niet schadelijk is voor zijn gezondheid, veiligheid, welzijn of lichamelijke conditie. De klant zal geen gebruik maken van alle door dienstverlener aangeboden activiteiten en faciliteiten wanneer hij in een toestand verkeert waarmee hij de gezondheid, de veiligheid, het welzijn of de lichamelijke conditie van zichzelf of derden hiermee schaadt.

 

Artikel 6          Overeenkomst en opzegging

1. In geval van onvoorziene omstandigheden heeft de de dienstvelener de mogelijkheid om de dienst te onderbreken, verplaatsen of annuleren. Van onvoorziene omstandigheden is ondermeer sparen in geval van ziekte van de dienstverlener. De dienstverlener maakt in dit geval de wijzigingen zo spoedigmojgelijk kenbaar aan de klant.
2. De online trajecten kennen een loopduur zoals vermeld bij aankoop. Bij aanschaf gaat de klant er mee akkoord dat het gehele traject betaald dient te worden.
3. Indien de klant een dienst wil annuleren voordat hiervan gebruik is gemaakt dient hij dit zo snel mogelijk per telefoon te laten weten aan de dienstverlener. De klant dient eventueel het ordernummer en reden van annuleren te melden. Wanneer de dienstverlener de annuleren accepteert, zullen er geen annuleringskosten worden gerekend. Als de dienstverlener weigert, omdat er bijvoorbeeld al kosten zijn gemaakt, zal de annulering niet door gaan.        

4. Annulering of opzegging van een dienst gedurende de loop van de dienst dient doormiddel van een e-mail naar de dienstverlener kenbaar gemaakt te worden. De opzegging of annulering heeft pas werking nadat deze schriftelijk door de dienstverlener is bevestigd. 

5. Bij annulering of opzegging aan een dienst door de klant is The Attrcative Habbit niet gehouden tot restitutie van de door de klant reeds betaalde bedrag en is de klant gehouden om eventueel het nog verschuldigde betalingstermijn aan de dienstverlener onverkort te voldoen. 

6. Bij annulering of opzegging van een dienst is The Attractive Habbit bevoegd om annuleringskosten in rekening te brengen. In dien de dienstverlener een annulering aanvaard en de klant reeds heeft betaald, zal de dienstverlener besluiten tot residentie en deze binnen 14 werkdagen door The Attrcative Habbit worden terug gestort op de door de klant aangegeven rekeningnummer. 

 

Artikel 7        Planning en afmelding

1. Alle afspraken worden in overleg gepland. De agenda van de dienstverlener is hierbij leidend; de klant wordt geacht ruimte te maken in eigen agenda om zo te komen tot een tussen partijen afgesproken cyclus.
2. Indien de klant onverwacht afwezig of verhindert is voor een geplande afspraak dient de klant The Attractive Habbit hier zo snel mogelijk van op de hoogte te stellen. Dit kan de klant alleen per e-mail doen, telefonische of whatsapp berichten worden niet geaccepteerd. 

3. Afspraken kunnen kosteloos 2 werkdagen van te voren worden afgemeld. Indien een annulering later plaats vind zal de dienstverlener de gereserveerde tijd in rekening brengen bij de klant. De kosten voor het niet op komen dagen worden niet vergoed door de zorg verzekeraar. De klant zal deze kosten in een aparte factuur ontvangen. 

 

Artikel 8        Betaling

1. Betaling dient plaats te vinden in euro’s.
2.Betaling in termijnen is mogelijk. Dienstverlener is gerechtigd de overeenkomst op te schorten totdat de (volgende) betaling is voldaan.

3. Alle actuele prijzen voor de diensten van The Attractive Habbit, worden op de website van The Attractive Habbit vermeld en/of vermeld in de offerte aan cliënt door de dienstverlener. De prijzen vermeld op de website, in onze folders en prijslijsten, zijn correct op het moment van publicatie. De bij het aangaan van de overeenkomst overeengekomen tarieven zijn gebaseerd op het op dat moment gehanteerde prijspeil. Dienstverlener heeft het recht de vergoedingen jaarlijks aan te passen. 

Dienstverlener heeft tevens het recht de vergoedingen op enig moment, wanneer gewijzigde omstandigheden dit verlangen, aan te passen. Aangepaste tarieven worden zo spoedig mogelijk medegedeeld aan de klant.

4. Facturen dienen binnen 14 kalenderdagen na factuurdatum betaald te zijn, tenzij partijen hierover schriftelijk andere afspraken hebben gemaakt, een traject of programma eerder aanvangt, of op de factuur een andere betaaltermijn vermeld is.

5. Indien de klant in gebreke blijft in de tijdige betaling van een factuur, is deze van rechtswege in verzuim en wettelijke rente verschuldigd. De rente over het opeisbare bedrag zal worden berekend vanaf het moment dat de klant in verzuim is tot aan het moment van voldoening van het volledig verschuldigde bedrag. Ook komen gerechtelijke en buitenrechtelijke incassokosten die de dienstverlener maakt als gevolg van het niet nakomen van de betalingstermijn, voor rekening van de klant. 

6. Door de klant gedane betalingen strekken steeds in de eerste plaats in mindering van alle kosten, vervolgens in mindering van alle verschenen rente en tenslotte in mindering van de opeisbare facturen, die het langst open staan. Zelfs al vermeldt klant dat de voldoening betrekking heeft op een latere factuur en alle lopende rente.

7. De werkzaamheden zijn inclusief BTW wanneer dit nodig is en andere heffingen welke van overheidswege worden opgelegd, tenzij anders vermeld.

8. De klant is zelf verantwoordelijk om bij een zorgverzekeraar na te gaan of en hoe de kosten van een dienst van The Attractive Habbit (al dan niet gedeeltelijk) worden vergoed en deze bij de

zorgverzekeraar (al dan niet gedeeltelijk) te declareren.

10. Bij een bezwaar tegen een factuur van The Attractive Habbit dient klant dit binnen 14 dagen

na dagtekening van de factuur gemotiveerd aan te geven. Indien klant dit binnen 14 dagen niet doet, dan word klant geacht de factuur te hebben aanvaard.

11. Betalingen via een eenmalige automatische incasso en/of een doorlopende incasso worden aan het einde van iedere maand gefactureerd. Klant ondertekend voorafgaand aan de inschrijving voor het betreffende afgenomen product of de afgenomen dienst een incasseringsformulier voor een eenmalige incasso of een doorlopende incasso. Betalingen die via de online webshop worden verricht, zal door Mollie Payments, via ibancontact of iDeal plaatsen.

12. Indien klant een doorlopende machtiging heeft afgegeven en het niet eens is met een afschrijving, is klant gerechtigd deze te laten terugboeken. Neem hiervoor binnen acht (8) weken na datum van afschrijving contact op met de eigen bank. De klant kan de bank ook vóór het moment van afschrijving verzoeken om een standaard Europese incasso-opdracht tegen te houden. Wanneer de klant van mening is dat het bedrag ten onrechte van de rekening is afgeschreven, dan kan tot dertien (13) maanden na datum van afschrijving een verzoek bij de bank worden ingediend om bovenvermelde te corrigeren.

13. Bij niet kunnen incasseren van een automatische incasso om welke reden dan ook, geldt het bepaalde in de overige leden van dit artikel onverkort.

 

Artikel 9           Informatieverstrekking

1. Klant stelt alle informatie die voor de uitvoering van de opdracht relevant is tijdig beschikbaar aan dienstverlener.

2. Klant staat in voor de juistheid, volledigheid en betrouwbaarheid van de ter beschikking gestelde gegevens, ook indien deze van derden afkomstig zijn. Dienstverlener zal de gegevens vertrouwelijk behandelen.

3. Klant vrijwaart dienstverlener voor elke schade die voortvloeit uit het niet voldoen aan het in het eerste lid van dit artikel gestelde.

4. Stelt klant niet of niet tijdig de verlangde gegevens beschikbaar en loopt de uitvoering van de opdracht hierdoor vertraging op, dan komen de daaruit voortvloeiende extra kosten voor rekening van klant.

 

Artikel 10        Aansprakelijkheid 

1. The Attractive Habbit heeft veel aandacht en zorg besteed aan de informatie zoals die wordt weergegeven op haar website, in de online omgeving en de prijslijsten. The Attractive Habbit biedt haar excuses aan voor onjuistheden of nalatigheden op het materiaal en de website, maar aanvaardt geen aansprakelijkheid voor deze fouten. De dienstverlener kan niet garanderen dat het gebruik van de website altijd probleemloos zal geschieden. De dienstverlener kan ook niet garanderen dat de website geen virussen of bugs bevat. Ook kan de dienstverlener niet de volledige functionaliteit, accuraatheid en betrouwbaarheid garanderen en sluit hierbij alle aansprakelijkheid m.b.t. accuraatheid en gebruik van de website uit.
2. Door het accepteren van deze algemene voorwaarden stemt klant ermee in dat dienstverlener niet aansprakelijk is voor het gebruik van de informatie van de klant door een derde partij en voor het gebruik door jou als klant van een website van een derde partij al dan niet via een koppeling via onze website.
3. The Attractive Habbit sluit alle aansprakelijkheid uit met betrekking tot al onze diensten, behoudens de aansprakelijkheid voor schade die het gevolg is van opzet of bewuste roekeloosheid van ons of van onze leidinggevende ondergeschikten. Dit is niet van invloed op de wettelijke rechten van de klant als consument en/of als ondernemer. Indien de dienstverlener verantwoordelijk wordt geacht voor door klant geleden verliezen en/of schade zal zulke verantwoordelijkheid beperkt blijven tot het bedrag dat de klant betaald heeft voor de geleverde diensten. De dienstverlener is niet aansprakelijk voor schade, kosten, uitgaves en/of andere (in)directe verliezen (zoals verlies van winst) die op welke manier dan ook tot stand komt. Deze beperking van aansprakelijkheid geldt niet ingeval van persoonlijk letsel of dood die het directe resultaat zijn van, aan opzet grenzende, roekeloosheid.
4.  De dienstverlener is niet aansprakelijk voor fouten, nalatigheden, verlies of overgebrachte informatie, virussen of andere besmettingen of destructieve producten die de computer van cliënt treffen via onze website.

5. De dienstverlener is niet aansprakelijk voor fouten of vertragingen in onze diensten, door daden of nalatigheden, die buiten onze redelijke verantwoordelijkheid liggen, zoals een natuurramp of een daad/nalatigheid van een derde partij.

6. De klant is aansprakelijk voor door jou en jouw medewerkers veroorzaakte schade aan onze eigendommen, medewerkers en derden.
7. Elke klant die met The Attractive Hababit een overeenkomst sluit of dienst koopt, is ieder voor zich hoofdelijk aansprakelijk voor de volledige nakoming van de uit de overeenkomst voortvloeiende verplichtingen van deze persoon.

8. De dienstverlener heeft alle mogelijke zorg betracht om internetfraude tegen te gaan en ervoor te zorgen dat alle data zo veilig mogelijk opgeslagen is. De dienstverlener sluit echter aansprakelijkheid uit met betrekking tot de onwaarschijnlijke gebeurtenis dat er wordt ingebroken in de computerservers van de dienstverlener of die van derde partijen.

9. Klant is verplicht om een Wettelijke Aansprakelijkheidsverzekering af te sluiten ter dekking van zijn wettelijke aansprakelijkheid.
10. Dienstverlener is niet aansprakelijk voor schade die voortvloeit uit deze overeenkomst, tenzij de schade opzettelijk of met grove schuld is veroorzaakt.

11. Klant blijft te allen tijde zelf verantwoordelijk voor het toepassen of uitvoeren van kennis of handelingen zoals opgedaan tijdens een adviestraject of online programma.

12. Klant vrijwaart dienstverlener tegen alle aanspraken van derden die verband houden met de door dienstverlener geleverde diensten en content.

 

Artikel 11           Intellectueel eigendom

1. Dienstverlener blijft eigenaar van de content, tenzij anders is vermeld. Klant komt enkel een gebruiksrecht toe.
2. Alle modellen, methodieken, rapporten, adviezen, trainings- en voedingsschema’s, opdrachten, ontwerpen, schetsen, tekeningen, video’s, boeken, software – en overige instrumenten die ontwikkeld en/of is en/of worden en/ of door of voor de uitvoering van de activiteiten toegepast, zijn en blijven eigendom van de dienstverlener. Publicatie of andere vormen van openbaarmaking hiervan door de klant en/of derden kan alleen na uitdrukkelijk schriftelijk verkregen toestemming van de dienstverlener.

3. Iedere inbreuk op het bepaalde in dit artikel leidt tot een verbeurte van een boete van € 10.000,- voor iedere overtreding en daarnaast een bedrag van € 1.000,- voor elke dag dat die overtreding voortduurt, zonder dat sprake hoeft te zijn van enige vorm van schade en onverminderd de overige rechten van de dienstverlener, waaronder het recht om naast de boete schadevergoeding te vorderen.
4. Dienstverlener verleent de klant een beperkt, persoonlijk, niet-exclusief, niet-sublicentieerbaar, niet-overdraagbaar en herroepelijk recht om het online programma te gebruiken voor persoonlijke doeleinden.

  • Bij beëindiging van het online programma vervalt het recht van de klant om in te loggen. De tijdens de looptijd van de overeenkomst geleverde informatie en diensten blijven eigendom van dienstverlener. Het is de eigen verantwoordelijkheid van de klant om het materiaal op te slaan.

Artikel 12        Uitvoering

1. De dienstverlener voert opdracht naar beste inzicht en vermogen uit. Dienstverlener is niet aansprakelijk voor het niet bereiken van het resultaat dat klant beoogde. Klant erkent dat resultaat niet direct zichtbaar zal zijn en tevens dat resultaten mede afhankelijk zijn van de inzet van de klant.
2. Doordat enkele diensten van dienstverlener online geleverd worden, kan zij niet garanderen dat haar diensten op ieder moment bereikbaar zijn op iedere locatie.
4. De uitvoering van de overeenkomst geschiedt in onderling overleg en na schriftelijk akkoord en betaling van het verschuldigde bedrag.
5. Dienstverlener is gerechtigd klant door te verwijzen in geval van klachten waarbij dienstverlener niet voldoende te hulp kan schieten. 

 

Artikel 13         Privacy/geheimhouding 

1. The Attractive Habbit respecteert de privacy van elke klant en handelt conform de relevante wet – en regelgeving (waaronder de AVG).

2. De klant garandeert dat alle gegevens die hij opgeeft bij het aangaan van een overeenkomst met de dienstverlener correct en compleet zijn.

3. De klant stemt ermee in dat de dienstverlener de opgegeven informatie gebruikt of opslaat om de aanmelding, samenwerking en/of bestelling te verwerken alsmede voor marketing- en kredietbewakingsdoeleinden. Doeleinden die hieronder vallen kunnen bijvoorbeeld zijn: het incidenteel verschaffen van de gegevens van de cliënt aan derde partijen wanneer dit noodzakelijk is voor onze diensten. Meer informatie hierover kun je vinden in ons Privacy beleid.

4. De klant is ertoe gerechtigd een kopie van de persoonsgegevens zoals bekend bij de dienstverlener aan te vragen. Neem contact met The Attractive Habbit op indien je een dergelijke kopie wenst.

 

Artikel 14         Klachten

1. Indien er sprake is van een meningsverschil tussen klant en de dienstverlener naar aanleiding van de levering van een dienst, dan zullen partijen eerst gezamenlijk tot een passende oplossing proberen te komen. De dienstverlener doet er alles aan om de kwaliteit te waarborgen en neemt de zorgen van de klant serieus. We nodigen je dan zo ook uit om klachten, feedback of onvrede zo snel kogelijk te laten weten.
Komen partijen er gezamenlijk uit dan leggen zij de afspraak over de oplossing van het geschil gezamenlijk schriftelijk (waaronder tevens verstaan wordt per email) vast en doen zij verder afstand van mogelijke wederzijdse claims.

2. Komen partijen ondanks een in lid 1 genoemde gezamenlijke poging niet tot een onderling vergelijk, dan kan de klant via de landelijke regeling  zoals die is vast gesteld in de wet kwaliteit, klachten en geschil de zorg ( Wkkgz) een klacht indienen. Dat loopt via de Nederlandse Vereniging van Dietisten (NVD). De NVD heeft zich aangesloten bij de Klachtenregeling Paramedici.
Als de laat een klacht wilt indienden kan hij dat doen via het digitale klachten formulier, klik hier

 

Artikel 15         Slotbepaling

Op de AV en overeenkomsten geld het Nederlands recht. Op alle geschillen met The Attractive Habbit is uitsluitend de rechtbank vestigingsplaats Arnhem bevoegd, zo ver de wettelijke bepalingen dat toelaten. The Attractive Habbit zal pas beroep doen op de rechter nadat zij zich heeft ingespannen om met de klant een geschil onderling te overleggen en beslechten. Dit wordt ook van de klant verwacht. 

 

 

THE ATTRACTIVE HABBIT

Wat is jojoën en hoe kan je dit voorkomen? Jojoën…
Deze heerlijke, gezonde, salade is perfect voor zo…
Dit is wat ik vaak in de praktijk zie bij mensen m…
Eet dit als je een baal dag hebt! Deze curry is ec…
Vandaag stond ik stralend in een korte sportoutfit…
Doe dit om deze zomer nog bikini ready te zijn! De…
  • HOME
  • ALGEMENE VOORWAARDEN
  • PRIVACY
  • CONTACT
Menu
  • HOME
  • ALGEMENE VOORWAARDEN
  • PRIVACY
  • CONTACT
Instagram Facebook

Ontvang direct het GRATIS e-book met 6 tips om te stoppen met snaaien in de avond.

Wij gebruiken cookies om jou de beste beleving van onze website te geven. Daarnaast gebruiken wij cookies om het verkeer op onze website te analyseren en om jou af en toe een gerichte advertentie te versturen. Accepteer alle cookies, pas jouw instellingen aan of bekijk ons privacybeleid. Lees verder
Accepteer cookies
Cookies Instellingen
Cookie instellingen
Cookie instellingen

Privacy instellingen

Bepaal welke cookies u wilt toestaan. U kunt deze instellingen op elk gewenst moment wijzigen. Dit kan er echter toe leiden dat sommige functies niet langer beschikbaar zijn. Raadpleeg de helpfunctie van uw browser voor informatie over het verwijderen van cookies.

Met de schuifregelaar kunt u verschillende soorten cookies in- of uitschakelen:

  • Essential
  • Functionality
  • Analytics
  • Advertising
  • Verberg details
  • Opslaan en sluiten
  • Noodzakelijk
  • Functioneel
  • Statistieken
  • Marketing

Geef toestemming voor

  • Essentieel: onthouden van uw cookie instellingen
  • Essentieel: sessiecookies toestaan
  • Essentieel: verzamel informatie die u op formulieren invoert, zodat deze verstuurd kunnen worden
  • Essentieel: bijhouden wat u in het winkelwagentje invoert
  • Essentieel: verifiëren dat u bent ingelogd op uw gebruikersaccount
  • Essentieel: onthoud de taalversie die je hebt geselecteerd
  • Essentieel: verzorgen van een goede video beleving

Geef geen toestemming voor

  • Functionaliteit: onthouden van sociale media-instellingen
  • Functionaliteit: onthouden van geselecteerde regio en land
  • Statistieken: bijhouden van uw bezochte pagina's en de genomen interactie
  • Statistieken: bijhouden van uw locatie en regio bij op basis van uw IP-adres
  • Statistieken: bijhouden van welke pagina's u bezoekt en waar op word geklikt
  • Marketing: genereren van informatie op maat en reclame voor uw interesses op basis van uw gebruik van de site. Marketing: verzamelen persoonlijk identificeerbare informatie zoals naam en locatie

Geef toestemming voor

  • Essentieel: onthouden van uw cookie instellingen
  • Essentieel: sessiecookies toestaan
  • Essentieel: verzamel informatie die u op formulieren invoert, zodat deze verstuurd kunnen worden
  • Essentieel: bijhouden wat u in het winkelwagentje invoert
  • Essentieel: verifiëren dat u bent ingelogd op uw gebruikersaccount
  • Essentieel: onthoud de taalversie die je hebt geselecteerd
  • Essentieel: verzorgen van een goede video beleving
  • Functionaliteit: onthouden van sociale media-instellingen
  • Functionaliteit: onthouden van geselecteerde regio en land

Geef geen toestemming voor

  • Statistieken: bijhouden van uw bezochte pagina's en de genomen interactie
  • Statistieken: bijhouden van uw locatie en regio bij op basis van uw IP-adres
  • Statistieken: bijhouden van welke pagina's u bezoekt en waar op word geklikt
  • Marketing: genereren van informatie op maat en reclame voor uw interesses op basis van uw gebruik van de site. Marketing: verzamelen persoonlijk identificeerbare informatie zoals naam en locatie

Geef toestemming voor

  • Essentieel: onthouden van uw cookie instellingen
  • Essentieel: sessiecookies toestaan
  • Essentieel: verzamel informatie die u op formulieren invoert, zodat deze verstuurd kunnen worden
  • Essentieel: bijhouden wat u in het winkelwagentje invoert
  • Essentieel: verifiëren dat u bent ingelogd op uw gebruikersaccount
  • Essentieel: onthoud de taalversie die je hebt geselecteerd
  • Essentieel: verzorgen van een goede video beleving
  • Functionaliteit: onthouden van sociale media-instellingen
  • Functionaliteit: onthouden van geselecteerde regio en land
  • Statistieken: bijhouden van uw bezochte pagina's en de genomen interactie
  • Statistieken: bijhouden van uw locatie en regio bij op basis van uw IP-adres
  • Statistieken: bijhouden van welke pagina's u bezoekt en waar op word geklikt

Geef geen toestemming voor

  • Marketing: genereren van informatie op maat en reclame voor uw interesses op basis van uw gebruik van de site. Marketing: verzamelen persoonlijk identificeerbare informatie zoals naam en locatie

Geef toestemming voor

  • Functionaliteit: onthouden van sociale media-instellingen
  • Functionaliteit: onthouden van geselecteerde regio en land
  • Statistieken: bijhouden van uw bezochte pagina's en de genomen interactie
  • Statistieken: bijhouden van uw locatie en regio bij op basis van uw IP-adres
  • Statistieken: bijhouden van welke pagina's u bezoekt en waar op word geklikt
  • Marketing: genereren van informatie op maat en reclame voor uw interesses op basis van uw gebruik van de site. Marketing: verzamelen persoonlijk identificeerbare informatie zoals naam en locatie

Geef geen toestemming voor

Opslaan en sluiten